poniedziałek, 21 września 2015

Ulubione miejsca w sieci - blogi

Dzisiaj rano, gdy wchodziłam po kolei na wszystkie moje ulubione blogi, by sprawdzić co się dzieje po weekendzie wpadłam na pomysł, aby się tą listą podzielić. W sieci jest dziesiątki świetnych miejsc, aż żal, że brakuje czasu aby tam zajrzeć. Chciałabym, aby kiedyś też to moje miejsce było dla kogoś na tyle wartościowe, aby poświęcić chwilę i poczytać co mam do powiedzenia.

To jest lista blogów które odwiedzam regularnie. Wiadomo, że co jakiś czas ta lista się modyfikuje, bo znajduję coś nowego, lub coś wychodzi z obrębu moich zainteresowań. Najgorzej, gdy trafiam na nowego bloga, który działa od kilku miesięcy/lat i chciałabym przeczytać wszystko, aż nie wiadomo od czego zacząć. Wtedy na chwilę jestem wyjęta z sieci na rzecz tylko jednego miejsca.



Przepiękny blog ze słodkimi przepisami, na który boję się zaglądać bo od razu mam ochotę na coś słodkiego. Posiadam również książkę blogerki, oraz ostatnio zamówiłam dwie kolejne. Serdecznie polecam, jeśli szukacie inspiracji na przygotowanie czegoś słodkiego. Jednocześnie ostrzegam, bo słodkości i pieczenie uzależniają :)

Zbiór przeróżnych przepisów na wegańskie dania. Odkąd kupiłam książkę nawet nie odkładam jej na półkę, ale prawie codziennie zaglądam też na stronę, gdy nie wiem co zrobić na obiad.

Blog kulinarny, ale zdarzają się na nim również teksty o życiu. Autorka wspiera polskich producentów, więc można dowiedzieć się o wielu ciekawych rzeczach made in Poland. Tak naprawdę chyba nigdy nie skorzystałam z żadnego z tych przepisów, ale czytanie tekstów Liski sprawia mi ogromną przyjemność.

Jak napisała autorka bloga Alina: "zbiór inspiracji do prowadzenia kreatywnego życia" czyli organizacja czasu, D.I.Y, piękne wnętrza.

A jeśli chcecie poczytać o zwykłym życiu, skandynawskim stylu i dzieciach polecam blog Polki. Oprócz czytania można obejrzeć przepiękne przedmioty na jej jeszcze ładniejszych zdjęciach.

Moje guru jeśli chodzi o informacje o kosmetykach nietestowanych na zwierzętach. Marta bardzo skrupulatnie śledzi i opisuje ten temat.

Czytam tam bardzo dużo o tym, jak udoskonalić blog. Uczę się nowych funkcji. Ale również osoby, które bloga nie prowadzą znajdą coś dla siebie. Można poczytać o początkach biznesu, wnętrzach i stylu życia. Przepiękna szata graficzna cieszy oczy i zachęca do udoskonalania swojej przestrzeni w sieci.

Gdy tylko dopada mnie rutyna i niechęć do ćwiczeń od razu wchodzę na tego bloga. Przepiękna kobieta Hanna swoim ciałem i idealnie dobranymi stylizacjami motywuje do ćwiczeń i aktywności fizycznej. Mój ideał jeśli chodzi o kobiecą sylwetkę. Jestem pewna, że i Was zmotywuje. 

Na koniec pozytywna Ania, czytam przede wszystkim teksty z serii 'Rozwojowe czwartki', ale też wiele innych o codziennym, zwykłym tak naprawdę życiu, ale również o umiejętności cieszenia się nim. Koniecznie muszę również nabyć książkę Ani, która jest na mojej liście książek do przeczytania.

To chyba wszystkie strony, na które wchodzę regularnie i za każdym razem robię to z ogromną przyjemnością. A Wy na jakie blogi wchodzicie?  Czekam na Wasze typy, może znajdę coś nowego dla siebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz