poniedziałek, 9 listopada 2015

Plany zakupowe na najbliższe miesiące

Nie wiem dlaczego tak jest, ale zawsze w okresie jesienno-zimowym kupuję najwięcej. Może te zakupy świąteczne mnie tak nastrajają, choć tak na prawdę każdy z tych zakupów jest planowany od dawna.

Poniższa lista jest ze mną dość długo, ale teraz planuję zrealizować wszystkie jej punkty. Już kilka lat temu wprowadziłam w swoim notatniku dział 'wish list', który pomaga mi robić bardziej przemyślane zakupy. Kiedyś impulsywnie kupowałam nowe rzeczy, to przecież takie łatwe w dobie zakupów internetowych. Klik i rzecz jest nasza. Dochodziło do tego, że dzwonił kurier, że dostarczy dzisiaj paczkę, a ja nie byłam w stanie przypomnieć sobie co zamawiałam :/ Ta lawina zakupów doprowadziła do konieczności zmiany sposobu mojego myślenia o czym pisałam tutaj. Teraz gdy coś mi się spodoba, lub czegoś potrzebuję zapisuję to na liście, po jakimś czasie weryfikuję ją, gdy stwierdzam, że nadal potrzebuję danej rzeczy, a nie że był to tylko chwilowy impuls - wtedy robię zakupy.

1. Pędzle do makijażu

Posiadam świetny zestaw pędzli do makijażu oczu z firmy Bdellium Tools (klik) i jestem bardzo zadowolona, jednak moje pędzle do pudru i różu pozostawiają wiele do życzenia. Postanowiłam je zmienić. Po przeczytaniu wielu opinii zdecydowałam się na pędzle Hakuro. Oprócz tych opisanych wyżej skusiłam się również na pędzel do podkładu nr H50s. Do tej pory zawsze nakładałam podkład palcami, jestem z tego bardzo zadowolona ale chciałabym spróbować innego rozwiązania. Nie wiem czy wystarczy mi czasu na wykonywanie makijażu w ten sposób codziennie, bo jest to bardziej czasochłonna metoda, ale na pewno szukam alternatywy na makijaż na większe wyjścia. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)





2. Krem pod oczy

Niestety nie ma się co łudzić, już za kilka miesięcy skończę 25 lat. Czas zacząć używać kremu pod oczy. O tym Resibo (klik) przeczytałam tyle dobrego, że i ja muszę go wypróbować.
Warto zaznaczyć, że krem ten jest kosmetykiem nietestowanym na zwierzętach i aż w 96,9% składa się z naturalnych składników.


3. Muszkieterki

Kolejną pozycją na mojej liście są kozaki 'muszkieterki'. Najbardziej podobają mi się czarne zamszowe na obcasie.


4. Sukienka z długim rękawem

Ostatnią pozycję na mojej liście zajmuje sukienka z długim rękawem, ewentualnie takim o długości za 3/4. Potrzebuję czegoś co będę mogła nosić do pracy w dni kiedy wstaję rano i nie mam pomysłu co na siebie włożyć :) Niestety nie mogę znaleźć modelu, który by mi odpowiadał.

Ciekawa jestem co Wy planujecie kupić w najbliższym czasie i przede wszystkim czy tworzycie sobie takie listy życzeń? 
Ja mam jeszcze listę z książkami, które chciałabym przeczytać, ma ona już chyba kilkadziesiąt pozycji, ale najpierw muszę przeczytać zaległe pozycje, które czekają na swoją kolej przy łóżku. Niestety na to cały czas czasu za mało :/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz