poniedziałek, 19 października 2015

Ulubione miejsca w sieci - kanały na you tube

Oj dużo częściej oglądałam kiedyś filmiki na you tube, może dlatego, że czasu miałam więcej. Nie wiem. W zasadzie nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek miała nadmiar czasu. Jednak z kanałami na you tube jest jak ze wszystkim, czas weryfikuje to co oglądamy i jak spędzamy wolny czas. Niektóre kanały, albo raczej treści na nich przekazywane przestały być dla mnie interesujące. Ważna jest też dla mnie również długość filmów, gdyż najczęściej nie mam 30-40 minut na oglądanie filmiku, szczególnie dlatego, że lubię oglądać je podczas jedzenia (tak, wiem że to strasznie niezdrowo, ale cóż :)), lub przed snem, gdy już leże w łóżku. Poniżej 3 kanały, które oglądam od dawna i które bardzo serdecznie polecam, o tym dlaczego poczytacie poniżej.

1. nissiax83

Numer 1 nie tylko na tej liście, ale również jeśli chodzi o ilość oglądanych przeze mnie filmów. Oglądam absolutnie wszystko co wstawia Agnieszka. Filmy poruszają przede wszystkim tematy kosmetyczno - urodowe, ale znajdą się tam również przepisy, vlogi z przemyśleniami autorki, czy ciekawe miejsca Nowego Jorku.

Nissiax jest z wykształcenia kosmetologiem, jest na diecie roślinnej, ćwiczy jogę i biega. Jest prześliczną i przemiłą osobą, każdy film ogląda się z ogromną przyjemnością.

Wielkim plusem są dla mnie 'ulubieńcy' - filmiki z ulubionymi kosmetykami z danego miesiąca. Chociaż tego typu filmy nagrywane są na wielu kanałach to jeszcze nigdzie nie widziałam tak rzetelnych opisów i przedstawiania kosmetyków, które naprawdę się sprawdzają a nie wszystkiego co przewinęło się przez cały miesiąc. Dodatkowo Nissiax stawia na naturalną pielęgnację i polskie marki, ja sama staram się zmieniać kosmetyki na bardziej naturalne, dlatego jest to świetne źródło wiedzy o nowych, ciekawych kosmetykach.



2. Magda Pegowska

Trafiłam kiedyś na jej kanał gdy szukałam informacji o mleku. Dzisiaj czerpię z niego wiedzę na temat zdrowego odżywiania, Magda umieszcza tam przepisy na fit dania i informacje na temat poszczególnych produktów. Dodatkowo niedawno Magda została mamą małej Ariany i teraz opowiada jak wraca do formy.


Poza tymi dwoma kanałami oglądam również florenceBeauty i MayaTheBee. Pierwsza przepiękna youtuberka porusza tematy kosmetyków i stylizacji, druga veganka i minimalistka mówi przede wszystkim na te dwa tematy. Bardzo lubię je obie, jednak nie skradły mojego serca tak jak Magda i Nissiax, dlatego nie opisuję ich kanałów, niemniej również polecam sprawdzić. Może przypadną Wam do gustu. 

Gdy muszę zrobić makijaż na jakieś wyjście zawsze korzystam z tutoriali Zmalowanej. Jest niezwykle uzdolnioną wizażystką, jednak styl filmików, w których opowiada o kosmetykach nie do końca mi odpowiada. Filmy są za długie, a ilość polecanych kosmetyków sprawia, że ciężko wybrać perełki, które warto kupić.

A jakie są Wasze ulubione kanały na you tube? Może pomożecie znaleźć mi coś nowego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz